No One Else Like You 가사 / 해석 - Adam Levine (비긴 어게인 OST - Begin Again OST)

2014. 8. 6. 17:42Others/Leisure Life




Is everything just right

모든것이 단지 옳아

Dont want you thinking that Im in a hurry

너는 내가 서두르고 있다고 생각하길 원하지 않니

I wont stay afraid

나는 두려워 하며 있고 싶지 않아

I had this vision that has got me worried

나는 나를 걱정시키는 시야를 가지고 있어


Cause everyone wants someone

왜냐면 모두는 누군가를 원해

Thats one cliché thats true

그건 하나의 클리셰 그건 사실이야

Except you I want no one

너를 제외하고 나는 아무도 원하지 않아

Unless that someones you

누군가가 너이지 않는 한 

 

It looks like you

그건 너 같아

Feels like you

너 처럼 느껴

Smiles like you

너 처럼 웃어

I want someone just like you

나는 단지 너와 같은 누군가를 원해

True and through

진실 그리고 그것을 통해

Forever blue

영원한 파랑

Cause theres no one else like

왜냐면 그곳엔 아무도 없어


I hope that youre not bad

나는 니가 나쁘질 않길 바래

You always said you want a man of passion

너는 항상 열정적인 남자를 원한다고 말했어

Im not the hottest left

나는 핫한 남겨진 것이 아니야

Theres more than likin physical attraction

물리적인 끌림 보다 더 있어 

 

You got your special someone

너는 너의 특별한 누군가를 가져

Between me and you guess who

나와 그리고 너 사이에 누군지 맞춰봐

Been spending my whole life waiting

나의 삶 전부를 기다리는데 사용해

For someone just you

누군가 단지 너 

 

It looks like you

그건 너 같아

Feels like you

너 처럼 느껴

Smiles like you

너 처럼 웃어

I want someone just like you

나는 단지 너와 같은 누군가를 원해

True and through

진실 그리고 그것을 통해

Forever blue

영원한 파랑

Cause theres no one else like

왜냐면 그곳엔 아무도 없어 

 

I want you in my heart

나는 나의 심장에 너를 원해

I see you in my dreams

나는 나의 꿈들에서 너를 봐

I know I make you mad

나는 내가 너를 화나게 하는 것을 알아

As crazy as it seems

그것이 보이는 것 만큼 미치도록

Just you, yes you

단지 너, 그래 너 

 

I need someone just like you

나는 단지 너와 같은 누군가를 원해

Love me true

나를 사랑해 진실로

Forever blue

영원한 파랑

Cause theres no one else

왜냐면 그곳엔 아무도 없어

Theres no one else

그곳엔 아무도 없어

Theres no one else

그곳엔 아무도 없어

Theres no one else

그곳엔 아무도 없어

Theres no one else

그곳엔 아무도 없어

Theres no one else

그곳엔 아무도 없어

Theres no one else

그곳엔 아무도 없어


I need your help

나는 너의 도움이 필요해

Cause youre so far

왜냐면 너는 매우 멀어

Youre so far

너는 매우 멀어


Cause youre so far

왜냐면 너는 매우 멀어

Youre so far

너는 매우 멀어


Cause youre so far

왜냐면 너는 매우 멀어

Cause youre so far

왜냐면 너는 매우 멀어

Cause youre so far

왜냐면 너는 매우 멀어

Youre so far

너는 매우 멀어

Youre so far

너는 매우 멀어

Youre so far...

너는 매우 멀어...